יום ראשון, 4 בספטמבר 2016

Lemond Buenos-Aires 1X

יש אופנים שהם הרבה יותר משילדה גלגלים ומערכות הילוכים וכידון

אופני ה Lemond Buenos-Aires שלי הם בדיוק המקרה הזה
השילדה המיוחדת, שילוב בין סיבי פחם וצנרת פלדה איכותית
במשקל נמוך יחסית
והמראה שהוא אמנם קלאסי ואף על פי כן נראה מודרני באותה נשימה

האופנים ניתנו לי על ידי ידידי היקר ירון לפני 5 שנים
שנה וקצת רכבתי עליהן ואחרי שנה הגעתי למסקנה שאני צריך משהו אחר, קשיח יותר
השילדה עברה לאחסנה
לפני שנתיים חשבתי להחזירה לשימוש
נרכשו רכיבים ספציפים ואיכשהו זה לא יצא לפועל

לפני שבועיים החלטתי שזהו זה
הגיע הזמן להחזיר אותן לפעילות
משהו בפנים אמר לי שזה הזמן הנכון

שיחות טלפון עם ידידי הטוב אלי קלמן הביאו לכמה מסקנות
והחלטות לגבי האיבזור המתאים
אהבתי למערכות ה Sram1X בשילוב עם העובדה שמונח אצלי כרגע Group כזה ללא שימוש סגרו את הנושא סופית

ביום ששי בשעת צהרים מוקדמת
תליתי את השילדה על הסטנד 





פתחתי את ארגז הכלים והתחלתי לעבוד
           

                 

תוך דקות הורכב קראנק Bontrager Race xxx lite
עליו הורכבה פלטה בודדת Sram 1X-Sync בעלת 50 שינים                  
     




גם Stem מבית MIcroTech באורך 100 מילימטרים הורכב
כידון Fsa K-wing ברוחב 420, כידון זה מלווה אותי מזה
מספר שנים וברור היה לי שישמש גם במקרה זה, הבחירה בכידון זה היא בחירה של נוחות ולא שום סיבה אחרת
                                 

                                             







על הכידון הורכבו ידיות הילוכים Sram Rival 11
בימין ידית רגילה ובשמאל ידית בלם בלבד

בנקודת זמן זו לקחתי פסק זמן
שבת בבוקר אחרי 80 ק"מ של רכיבה רגועה ומהנה
אחרי אספרסו קצר וכריך כד כדי קצת למלא את הבטן
העליתי שוב אל ה Lemond על הסטנד ותוך שעה וחצי השולמו העבודות
בלמי Sram Force
גלגלי Fulcrum Zero שמלווים אותי כבר כמה שנים
קסטה Sram Gx ביחס 11-42
מעביר אחורי Sram Rival 2:1  ל 11 הילוכים
שרשרת Sram 1130
לסיום הורכב אוכף Fizik Arione ברוחב 132
אוכף המלווה אותי מזה כמה שנים ולמרות שיש הקוראים לו קרש, הוא משרת נאמנה את ישבני הרגיש

15 דקות הוקדשו לכיווני הילוכים
ועוד כמה דקות לכיוון מיקום אוכף וכידון      
     
וזהו זה
אני כבר מחכה לרכוב על הצעצוע החדש/ישן שלי

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה