יום שבת, 25 ביוני 2016

דברי פתיחה - MyBike

דיווש ועוד אחד
קצה העליה נראה באופק רק עוד קצת

הזיעה ניגרת על מצחי , נוטפת על שלדת האופנים
השלדה המיוחדת ,
השלדה שהיא האמירה שלי , שלי ורק שלי
אין עוד אחת כזו.

עוד טיפה ,
15 שניות אולי רק 10 ואגיע למעלה.

כוח מלא , השיפוע מתמתן וסיימתי לטפס.

באחת משנה תנוחה , ידיים על הבלמים , המהירות הופכת לדו סיפרתית גבוהה למדי
המבט רחוק לפנים

המחשבות ,
הן נודדות ,
איך בעשירית שניה המכונה הזו הפכה ממכונת טיפוס לחיית ירידות חדה ומדויקת

מחשבות של רוכב אופניים
רוכב שאוהב את האופניים שלו
אוהב לרכוב ונהנה הן מהרכיבה והן מחדוות היצירה.

הבלוג הזה ,
בלוג חדש שלי
זהו בלוג שעוסק בבנית אופנים ייחודית
אופנים בהתאמה אישית לרוכב
לא בתחום של התאמת התנוחה ,
בתחום הזה יש מומחים רבים , גדולים ממני.

דווקא בפן של ליצור אופניים עם חתימה אישית
לרכוב על אופניים שהן רק שלי ואין זוג כזה בעולם , או לפחות אני לא יודע שיש כאלו

שרון :-)

2 תגובות:

  1. נשמע כאילו אתה רוכב על האופניים שלי!...

    השבמחק
    תשובות
    1. שלח תמונה ומפרט :-) ואוכל להגיד אם שלך או שלי :-)

      מחק